blogger

blogger
A Blogger

2007. november 4., vasárnap

BOCSÁNAT

KEDVES BLOGOM, KEDVES BLOGÁSZ!!!


Az elmúlt napok senyvesztő betegsége megátolt a blogírásban, s nem akartam megtört testem megtört lelkének sötét bugyrait mutogatni!



BOCSÁNAT!!!



Ellenben nemsokára elétek tárom, szerintem miért kevés a bácsi a mostani 38-50-s generációs női lények, s gyermekeik mellett. Eme okfejtésem nemes szerénységgel "CIOLKOVSZKÍJ" effektusnak neveztem el, mert meglátásom szerint ezen generációtól a férfiak első és második kozmikus sebességgek menekülnek. Kifejtés később.



TÜRELEM


Addig is a banjo trilógia 3. versete következik.

8 megjegyzés:

Yad írta...

comment: no comment
A gyerekek mind önzők, nem azért hozzuk őket a világra, hogy hálásak legyenek érte.
Gyermek-státuszban te is, én is, mindenki önző.

Névtelen írta...

Szerintem éppen a nők menekülnek pánikszerűen e korosztály férfi tagjaitól. Lásd: válási statisztika, miszerint a válások 80 %-át a nők kezdeményezik.

Yad írta...

azt nem tudom, hogy hány százalékát kezdeményezik a nők a válásoknak.
de saját észrevételem az, hogy a nők általában azért válnak, mert már nem tudják elviselni a rossz házasságot.
a férfiak meg általában egy másik nő miatt.
ergo: a mi korosztályunkban a szabad és "használható" férfi kevés, kedves névtelen, kedves banjo

Névtelen írta...

Kedves Éva!

Teljesen egyetértek az észrevételeddel, hogy a mi korunkban kevés a használható férfi. Akik rendelkezésre állnak, azokból talán választani sem érdemes...

Yad írta...

tudsz jobbat, kedves névtelen?
arra következtetek, hogy nő vagy, azt hiszem, lenne miről beszélgetnünk.
a döntés a te kezedben van.
Üdv: eva

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Yad írta...

toda:)
Yad

Névtelen írta...

Kösz, keresni foglak.