blogger

blogger
A Blogger

2008. február 5., kedd

Volt egy álmom, "I have one dream" (M.L.KING)! Egyszerűen, gáncsmentesen végigvinnem az életem. Ez nekem talán sikerült is, a gáncsot azonban mindíg más vetette, s én estem pofára. Én a nagy álmokat kergető, fellegekkel versenyző, széllel tollászkodó, pofáraeső nemzedék tagja vagyok. Az a pár ember, aki még a Majkák, VV1-2 sztárok, kurucinfós, magyargárdás Magyarországon élnek, bizony pofáraesett egzisztenciák, mégha nem is igen látszik meg rajtuk.. Igyekszik itt mindenki kifele, mostmár elegánsan, kozmopolita europolgárként, de magyarosan emigránsként itt hagyni ezt az elértéktelenedett, morális mocsárban vergődő országot. És a Máray-féle "soha nem volt-lesz hazám" gondolat fűt mindenkit. Lesütött szemmel kutatjuk a csillagot, ami vezérlő pont lehet utunkon.
MEGÉRDEMLED MAGYARORSZÁG!!
Volt egy álmom a szerelemről, amit egy könyvemben közöltem is. Bob Dylan és Joan Baez egy Chagall-kép alatt ül, miközben Joan Dylan vállára hajtja fejét. Nekem ez a kép ma is a szerelem, a társ, a zenész, a lelkem az életem.

Nincsenek megjegyzések: