blogger

blogger
A Blogger

2009. május 31., vasárnap

500 Miles by Brothers Four


Egy csodálatos torkú kvartettel ugyan ez a szám. Nagyon nagy sikerekkel énekelték a balladákat, népdalokat legalább olyan autentikusan, mint Carterék, de hangszeres tudásuk nem lévén, nem tudtak versenyezni Carterékkel, különösen a Johnny Cash-sel kiegészült legendával, s Peter Paul és Maryvel sem, akikről érdemtelenül hallgattam eddig, de most egy két kuriózum saját szerzésű felvétel kapcsán többet írok róluk.
Emlékeztek mit mondtam, vagy nézzétek meg újra a videót, sokkal nehezebb ezt a korszakot reprodukálni, mert tele ekkor indult, életük delén, végén munkálkodó nagyságokkal.
Gyönyörű, felemelő érzés volt nekem ez a 30 év, amit Velük tölthettem, s szakmámból adódóan, mivel 3 évet töltöttem az USA-ban, s rengeteget jártam még ott hívatalos, magán úton egyaránt személyesen is átéltem a koncerttermek hangulatát, Nashwille híres Country House hangulatát, ahol még Elvis is készített felvételeket. A blogger is nosztaloghat egy kicsit.
Mindenkinek békés jó éjszakát ezzel a számmal.

Nincsenek megjegyzések: